Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Samodzielne stanowiska

Roman Pawłowski
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej

Pokój nr 203
tel. kom. 512 189 890
e-mail pawlowski@gminawolin.pl

 


 

Halina Prachnio
Inspektor ds. zamówień publicznych

Pokój nr 105
tel. 91 322 08 09
fax 91 326 14 29
tel. kom. 507 100 047
e-mail prachnio@gminawolin.pl

 

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
  • prowadzenie spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi w sferze zdań pożytku publicznego; ogłaszanie otwartych konkursów ofert, prowadzenie spraw wyboru ofert, sporządzanie umów,
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

 


 

Marek Piotrowski
Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej

Pokój nr 203
tel. 91 322 08 00
tel. kom. 512 189 986
fax 91 326 14 29
e-mail: piotrowski@gminawolin.pl

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie obowiązków zawartych w ustawie o ochronie przeciwpożarowej i Kodeksie Pracy w zakresie zabezpieczenia ppoż. Urzędu Miejskiego,

  • koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze Gminy,

  • nadzór nad funkcjonowaniem jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na obszarze Gminy,

  • nadzór merytoryczny nad rozliczaniem w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim ekwiwalentu wypłacanego strażakom OSP za udział w akcjach ratowniczych,

  • nadzór merytoryczny nad rozliczaniem wydatków rzeczowych i majątkowych Ochotniczych Straży Pożarnych pokrywanych z budżetu Gminy,

  • opracowywanie wniosków do budżetu w zakresie środków niezbędnych na utrzymanie jednostek OSP,

  • współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną,

  • przygotowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ochotniczych straży pożarnych za udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę,

  • zapewnianie strażom pożarnym środków alarmowania i łączności, pomieszczeń, wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń, ubezpieczenia członków OSP i młodzieżowych drużyn pożarniczych oraz mienia OSP,

  • przedstawianie Burmistrzowi kandydatury do zatrudnienia na stanowisko komendanta gminnego ochrony przeciwpożarowej i ustalanie jego zakresu obowiązków,

  • sprawowanie nadzoru ppoż. w stosunku do własnych jednostek organizacyjnych gminy,

  • współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną.

 


 

Potocka-Banak Anna
Inspektor ds. ewidencji ludności

Pokój nr 119
tel. 91 322 08 70
fax 91 326 14 29
e-mail ewidencja@gminawolin.pl

 

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zameldowania na pobyt stały, czasowy i wymeldowania z pobytu stałego, czasowego oraz zgłoszeń dotyczących wyjazdu za granicę;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zameldowania, wymeldowania bądź anulowania czynności materialno-technicznej i przygotowywanie decyzji administracyjnych w tych sprawach;
  • usuwanie niezgodności w Systemie Rejestrów Państwowych;
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców;
  • wydawanie zaświadczeń zawierający pełny wykaz danych osoby;
  • udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru cudzoziemców, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
  • sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu;
  • sporządzanie wykazu osób podlegających kwalifikacji wojskowej;
  • przygotowywanie sprawozdań z wykonania czynności z zakresu ewidencji ludności na potrzeby rozliczania dotacji na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej;
  • wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
  • wykonywanie zadań zleconych z zakresu statystyki państwowej, przeprowadzanie spisów ludności
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego;
  • wydawanie dowodów osobistych;
  • przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego;
  • przygotowywanie decyzji w sprawach dowodów osobistych;
  • unieważnianie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych;
  • zakładanie i archiwizacja kopert dowodowych.

 

Bogusława Szmigiel

Stanowisko ds. dowodów osobistych, zastępca kierownika USC

Pokój nr 119
tel. 91 322 08 70
e-mail ewidencja@gminawolin.pl

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 25-04-2013 11:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-04-2013
Ostatnia aktualizacja: Daniel Nesteruk 13-05-2019 09:50