Referat Budownictwa, Infrastruktury i Ochrony Środowiska
Zakres zadań referatu:
|
Ilona Szkudlarek
Inspektor
Pokój nr 103
fax 91 326 14 29
tel. kom. 512 186 941
e-mail szkudlarek@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
pozyskiwanie środków finansowych z fundacji, funduszy agencji i dotacji budżetowych na realizację zadań inwestycyjnych w gminie,
-
wnioskowanie o środki finansowe na realizację zadań gminy w ramach programów unijnych,
-
współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy, organizacjami pozarządowymi, radami sołeckimi w zakresie popularyzowania programów unijnych,
-
inicjowanie przedsięwzięć gospodarczych i prowadzenie działalności informacyjnej, oświatowej i szkoleniowej w zakresie rozwoju przedsiębiorczości oraz promowanie przedsiębiorczości na terenie gminy.
Sobczak Bolesław
Inspektor ds. budownictwa
Pokój nr 103
fax 91 326 14 29
tel. kom. 500 024 750
e-mail sobczak@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
koordynacja nad pracami planistycznymi związanymi z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-
wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego bądź studium,
-
wydawanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego,
-
opiniowanie projektów podziału nieruchomości.
Osieleniec Anna
Inspektor ds. planowania przestrzennego
Pokój nr 103
fax 91 326 14 29
e-mail osieleniec@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
przygotowywanie projektu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy bądź jego zmiany,
-
przygotowywanie projektów uchwał o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, określenie obszaru objętego planem, przedmiotu i zasięgu jego ustaleń,
-
przyjmowanie wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
wnioskowanie o zapewnienie niezbędnych środków finansowych do sporządzenia bądź zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
dokonywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
-
wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego bądź studium,
-
wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
koordynowanie przeprowadzenia prawidłowego przebiegu wszystkich etapów prac planistycznych,
-
opiniowanie projektów podziału nieruchomości na podstawie obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
nadzór nad realizacją ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
tworzenie dokumentacji formalno – prawnej dla zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz dla miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
-
udzielanie informacji o środowisku i jego ochronie w zakresie prowadzonych spraw, prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o środowisku i jego ochronie,
-
opracowywanie koncepcji i projektów zagospodarowania na terenach należących do gminy.
Struska Agnieszka
Inspektor ds. ochrony środowiska
Pokój nr 105
fax 91 326 14 29
tel. kom. 510 283 540
e-mail struska@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
udział w tworzeniu planów i programów lokalnych w zakresie ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki odpadami,
-
współdziałanie z administracją rządową i specjalną, organami ochrony środowiska, przyrody oraz samorządami wszystkich szczebli w sprawach objętych zakresem czynności,
-
współdziałanie z przedsiębiorcami, radami sołeckimi, szkołami oraz jednostkami zajmującymi się usuwaniem odpadów w zakresie ochrony środowiska, w tym organizowanie selektywnej zbiórki odpadów, zbiórki odpadów niebezpiecznych, organizowanie akcji „Sprzątanie Świata”, „Dzień Ziemi” itp,
-
sporządzanie opinii w formie postanowienia w zakresie zatwierdzania programów gospodarki odpadami oraz w zakresie prowadzenia działalności polegającej na zbieraniu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,
-
prowadzenie rejestru dotyczącego informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania azbestu, PCB oraz innych substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska,
-
prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych w zakresie informacji o środowisku- art.19 prawa ochrony środowiska,
-
przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie ustanawiania pomników i innych form ochrony przyrody oraz w zakresie planów i programów gospodarki odpadami i ochrony środowiska,
-
prowadzenie dokumentacji form ochrony przyrody ustanowionych przez Radę Miejską w świetle ustawy o ochronie przyrody,
-
prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych,
-
prowadzenie sprawozdawczości w sprawach objętych zakresem czynności,
-
wykonywanie innych poleceń Burmistrza wynikających z bieżących potrzeb.
Jan Pesta
Referent ds. zaopatrzenia Gminy w energie elektryczną i cieplną
Pokój nr 202
fax 91 326 14 29
e-mail gospodarczy@gminawolin.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 25-04-2013 09:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 25-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mariusz Wiatrak | 24-08-2020 10:33 |