Referat Organizacyjno - Administracyjny i Spraw Społecznych
Jarosław Niewinczany
Kierownik Referatu Organizacyjno - Administracyjnego i Spraw Społecznych
Pokój nr 114
fax 91 326 14 29
tel. kom. 512 186 878
e-mail niewinczany@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- kierowanie referatem do którego należy:
- biuro obsługi interesanta, punkt kancelaryjny,
- sprawy kadrowe, BHP, ppoż, sprawy socjalne pracowników,
- sprawy samprządu mieszkańców,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- obsługa informatyczna,
- obsługa kancelaryjna i organizacyjna Rady Miejskiej,
- nadzór nad jednostkami kultury,
- współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie programów zdrowtnych, -
prowadzenie spraw kadrowych osób zatrudnionych w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych,
-
prowadzenie zadań z zakresu oświadczeń majątkowych składanych do Burmistrza,
-
nadzorowanie wykonywania zadań oraz sposobu załatwiania skarg, wniosków i petycji,
-
ewidencjonowanie zarządzeń Burmistrza Wolina,
-
organizowanie współpracy z sołectwami,
-
prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza Wolina,
-
prowadzenie zbiorów statutów i regulaminów jednostek organizacyjnych i związków gmin,
-
przygotowywanie wyborów do samorządu terytorialnego, sejmu i senatu RP oraz Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,
-
nadzór nad gminnymi jednostkami kultury.
Romaniuk Beata
Inspektor ds. Obsługi Rady Miejskiej
Pokój nr 117
fax 91 326 14 29
tel. kom. 500 024 832
e-mail biuro.rady@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady Miejskiej oraz jej komisji,
-
zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji i posiedzeń komisji,
-
prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
-
prowadzenie rejestru wniosków, opinii, zapytań radnych i nadzorowanie terminowości ich realizacji,
-
współudział w wykonywaniu prac związanych z wyborami do samorządu terytorialnego i parlamentarnych,
-
rejestrowanie skarg i wniosków wyborców kierowanych do Rady Miejskiej na działalność Burmistrza i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
-
udzielanie informacji publicznych w zakresie wykonywania zadań publicznych rady i komisji,
-
wykonywanie czynności techniczno-ewidencyjnych związanych z odbiorem oświadczeń majątkowych radnych,
-
prowadzenie rejestru prawa miejscowego.
Żaneta Kazimierska
Inspektor ds. obsługi sekretariatu
Pokój nr 109
fax 91 326 14 29
e-mail sekretariat@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
prowadzenie sekretariatu Burmistrza,
-
przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji,
-
zaopatrywanie w materiały biurowe, druki i formularze,
-
obsługa techniczno- biurowa narad zwoływanych przez Burmistrza,
-
prowadzenie ewidencji pieczęci, pieczątek oraz ich odcisków,
-
przyjmowanie skarg i wniosków, wpływających od ludności, ustnie do protokołu, udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek Urzędu Miejskiego,
-
prowadzenie ogólnego rejestru podań,
-
potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
-
odbiór poczty elektronicznej urzad@wolin.pl.
Słocki Artur
Inspektor
Pokój nr 111
fax 91 326 14 29
tel. kom. 500 024 765
e-mail slocki@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- dodatki mieszkaniowe,
- profilaktyka i rozwiązywanie problemów alkoholowych,
- współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów alkoholowych,
- organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami komunalnymi.
Anna Michalska
Inspektor
Pokój nr 116
fax 91 326 14 29
e-mail michalska@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie miękkich środków finansowych z zewnętrznych źródeł finansowania i dofinansowania samorządu,
- udział w programach międzynarodowych realizowanych przez gminę,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy, organizacjami pozarządowymi, sołtysami i radami sołeckimi w zakresie wskazywania możliwości dofinansowania projektów,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Patrycja Nesteruk
Inspektor ds. obsługi interesantów
Działaność gospodarcza
Pokój nr 12
fax 91 326 14 29
e-mail boi@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
udzialenie pełnej informacji interesantom w zakresie rozdzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw,
-
dostarczenie interesantom ujednoliconych formularzy i pomoc w ich wypełnianiu,
-
sprawdzanie kompletności składanych wniosków,
-
przyjmowanie, wysyłanie i rozdzialanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji w systemie elektronicznym i ręcznym,
Mariusz Wiatrak
Informatyk
Pokój nr 203
tel. 530 101 756
e-mail informatyk@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
nadzór nad eksploatacją systemów teleinformatycznych
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 11-04-2013 10:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mariusz Wiatrak | 24-08-2020 10:30 |